Рубрика: Նախագծեր

Հունվարի ճամբարային նախագիծ

 

Նախագծի ժամկետները՝ 8.01.2019-25.01.2019
Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 1-ին դասարանի սովորողներ:

Նախագիծ թեմաները՝

 

  • Ձմեռային բակային, մարզական խաղեր`ձնագնդիկ, սահնակ, ձմեռային բակային խաղերի կազմակերպում:
  • Տեխնոլոգիական աշխատանքներ ` գունավոր թղթերով,գուաշով. ծեփամածիկով, կավով
  • Հեքիաթ-թատրոն
  • Մարմնամարզություն

Մարմնամարզական՝

Նպատակը՝ սովորել նոր ու հետաքրքիր մարզական խաղեր, որոնք զարգացնում են արագություն, ճարպկություն։

Անհրաժեշտ մարզական գույք՝ ներքնակներ, գնդակներ, օղակներ, մարզական նստարան, շարֆեր։

Անհրաժեշտ նախապայմաններից են՝ մարզվողների անվտանգության ապահովումը, մարզահագուստի հարմարավետությունը: Հագնում ենք մարզահագուստ, գուլպաներ:

Նախավարժանքը՝ վազքի մեջ և տեղում

Խաղեր՝ որ շարքն ավելի արագ շրջանցում, անցնում միջով վերադառնում շարք, հարվածում ընկերոջ ձեռքին։

 

3. Շարքերը մրցում են այսպես՝ առաջինները նապաստակի ցատկերով,երկրորդները սարդի քայլքով, վերրորդները՝ արջի ու երադառնում վազքով։Հերթականությունը չխախտել։

4. Նույնը՝ զույգ-զույգ։

5  Երեքական օղակներ դնել իրարից հավասար հեռավորության վրա։ 

6 Երկու խաղավար կանգնում են իրենց խմբերի դիմաց՝ բռնելով կողովները։ 

6. Գնդակը հերթով փորձում են նետել կողովի մեջ, իսկ խաղավարը փորձում է ամեն կերպ գնդակը բռնել կողովով։

Աչքկապուկ

7-20 խաղացողներ իրենցից մեկի աչքերը կապում են և շրջապատելով սկսում կսմթել: Կապվածը ձգտում էր նրանցից մեկին բռնել և իր դերը նրա հետ փոխել:

 

Փչացած հեռախոս

Խաղերի ընդմիջման ընթացքւմ խաղում ենք փչացած հեռախոս: Այս խաղը, կարծում եմ՝ գիտեք: Շարքի սկզբից լուր է ուղարկվում շարքի վերջ: Մինչև տեղ է հասնում, լուրն աղավաղվում է:

Աղջիկ փախցնոցի

Երեխաները զույգերով իրար ետևից կանգնում են` զույգերի ձեռքերը վերև պահած` ափերն իրար մեջ: Նրանցից մեկը, ով զույգ չունի, գալիս է առաջ ու նրանց արանքով անցնելով, բռնում է որևէ մեկի ձեռքից: Երկուսով գնում են, կանգնում վերջում, իսկ այն մասնակիցը, ում զույգին  տանում են, գալիս է առաջ ու կատարում նույն գործողությունը:

 

  •      Վերջում դպրոցների երկարօրյա կազմակերպիչների եւ երեխաների մարզական մրցույթ։

   

Բնագիտական ՝

Դասարանում կանցկացնենք բնագիտական փորձեր, արդյունքները կտեղադրենք բլոգում եւ կլուսաբանենք։

  • Օգտագործվող նյութեր՝ սոդա, ձու, ձեթ, քացախ, կաթ, բամբակ ,ներարկիչ եւ այլն։

 

Անհրաժեշտ նյութեր — 7 պլաստիկ թափանցիկ բաժակներ, ջուր, անձեռոցիկ և գուաշներ

Իրականացման ընթացքը — 7 բաժակաների շարում ենք և մեկ ու մեջ հաջորդականությամբ լցնում ենք ջուր, ջրով լցված բաժակների մեջ խառնում ենք նաև գույներ:  Այնուհետև գույներով լի բաժակաների մեջ դնում ենք անձեռոցիկի մի ծայրը, մյուս ծայրը դնում ենք դատարկ բաժակի մեջ: Այսպիսով ստացվում է այնպես, որ դատարկ բաժակների մեջ դրվում է 2 տարբեր գույների անձեռոցիկների ծայրեր: Որոշ ժամանակ անց դատարկ բաժակները լցվում  են ու ստանում ենք նոր գույն:

Տեխնոլոգիա՝

  • Կոլաժների պատրաստում՝ձմռան պատկերներով։
  • Ապլիկացիաններ
  • Ձյան վրա ստանալ պատկերներ եւ գույներ

 

Արդյունքում՝

  • Զարգանում է երեխաների ճարպկությունը,արագությունը,ուշադրությո
  • Երեւկայությունը
  • Ստեղծագործելու հմտությունները
  • Խմբակային աշխատելու կարողություն
  • Գույների համադրությունից , նոր գույնի ստացում։

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s