Рубрика: 2018-2019 ուստարի, Ւտալերեն լեզու, Իտալերենի առարկայական ծրագիր

Իտալերենի առարկայական ծրագիր 2019֊2020

Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Իտալերեն լեզու
Առարկայական ծրագիր
2018-2019 ուստարի
Ծրագիրը նախատեսված է հանրակրթական միջին և ավագ դպրոցի ընտրությամբ երկրորդ և երրորդ օտար լեզու սովորել ցանկացող աշակերտների համար:

 

Իտալերեն  լեզուն 

Իտալերեն (Italiano՝ իտալյանո), պատկանում է Հնդեվրոպական լեզուների ընտանիքի ռոմանական լեզուների արևմտաիտալական լեզվախմբին։ Իտալերեն խոսում են աշխարհում 70 միլիոն մարդ[փա՞ստ]։ Իտալերենը պետական լեզու է ԻտալիայումՇվեյցարիայումՍան ՄարինոյումՍլովենիայումՎատիկանումԻստրիա կոմսությունում (Խորվաթիա)։ Ըստ աշխարհի լեզուների դասակարգման՝ իտալերենը 21-րդն է ։

Ծրագիրը նպատակ է հետապնդում`

  • զարգացնել հաղորդակցական հմտություններն ու ունակությունները` գործածելով ուսուցանման չորս հիմնական տարրերը ունկնդրումը, խոսելը, կարդալը և գրելը (comp. orale, comp. scrivere, prod. orale, prod. scrivere).
  • հարստացնել բառապաշարը ակտիվ և պասիվ թարգմանությունների միջոցով
  • մասնակցել  իտալական միջոցառումների  ՝ լեզուն զարգացնելու  նպատակով
  • զարգացնել իտալական  տեղեկատվական աղբյուրներից օգտվելու ունակությունը
  • կատարել լուսաբանումներ և տեղադրել կայքում
  • տարբեր նախագծերին ակտիվ մասնակցություն
  • օգնել սովորողին իր հետագա մասնագիտության ընտրության գործում:

 

Բովանդակություն
Իտալերենի  այբուբեն
Ներկայանալ և ծանոթանալ( Bongiorno,Mi chiamo….)
Լեզուներ (io parlo francese,inglese, spagnolo. ece…)
Իմ ընկերները (անձի նկարագրություն) ( lui/lei e` bello/a  ece.)
Իմ նախասիրությունները (երգ,երաժշտություն, համակարգչային խաղեր, ընթերցանություն), (io amo la  musica  classicha ,moderna)
Ծննդյան տարեդարձ (Bon compleanno,tanti  auguri )
Գնումներ (Quanto  costa?)
Պահանջել հաշիվը `ռեստորանում,սրճարանում  (Il conto, per favore)
Հագուստ (L’abigliamento)
Տարվա եղանակներ ( I stagioni)
Շաբաթվա օրեր ,ամիսներ  ( I  mesi, i  giorni  della  settimana)
Ժամանակ  (L’ora)
Հասցե  ( Քաղաքը, թաղամասը, բակը)
Կողմնորոշվել տեղանքում
Իմ դպրոցը (“Մխիթար Սեբաստացի” կրթահամալիր)
Ամառային և ձմեռային արձակուրդներ
Ճանապարհորդություն
Ժամանց ,նախասիրություններ

Ես և իմ շրջապատը
Իմ ընկերները
Իմ ընտանիքը
Իմ բնակարանը
Հեռախոսային խոսակցություններ
Այցելություն բժշկին
Սպորտ
Նախաճաշ, ճաշ, ընթրիք

Իմ օրը
CV –ի կազմում

Ուսում և աշխատանք
Սնունդ, բաղադրատոմսեր, խոհարարություն
Սպորտ, առողջութլուն, բժշկություն
Մշակույթ, ավանդույթներ, սովորույթներ
Իտալական  տոներ
Երիտասարդներ և մեծահասակներ
Շրջակա միջավայրը և նրա պահպանումը
Գլոբալ խնդիրներ`գլոբալ տաքացում, աղետներ, կենդանական աշխարհ և բնություն
Իտալական գրականությունից տարբեր ստեղծագործություններ, թարգմանություններ`գրքերից, թերթերից, տարբեր կայքերից:

Քերականություն

Իտալերեն լեզուն ունի 2 սեռ՝ արական և իգական, 2 հոդ՝ անորոշ և որոշյալ, 15 ժամանակաձև՝ սահմանական եղանակ 8 ( indicativo ), ստորադասական եղանակ 4 ( congiuntivo ), պայմանական եղանակ 2 ( condizionale ), հրամայական եղանակ 1 ( imperativo )։

Այս ծրագրում քերականությունը ուսուցանվում է այնքանով , որքանով ,որ անհրաժեշտ է հաղորդակցություն ապահովելու համար: Քերականական կանոնների իմացությունը անօգուտ է , եթե մարդ չի կարողանում խոսքում կիրառել:
Գոյականի հոգնակի թվի կազմումը –s
Անորոշ և որոշյալ հոդերի գործածումը le , la, un ,uno,il,l’,lo,i,gli,

Ածականներ (սեռ, թիվ, համեմատության աստիճան)

Ածականի համաձայնացում
Դերանուն անձնական, ստացական, ցուցական, հարցական
en ,y դերանունների գործածում

Le preposizioni- in,a,al,da,per,dicon,su,tra/fra  (io  vado al  mare)
Esssere և Avere  բայերի խոնարհում

Avere.essere բայերով բառակապակցություններ (avere fame,essere stanco)
Առաջին խմբի բայերի խոնարհումը ներկա ժամանակով
Իգական և արական սեռ

Հարցական նախադասություններ.
Հարցերի տիպերը
Ստորոգյալի համաձայնեցումը ենթակայի հետ դեմքով և թվով
Մոդալ  բայերի Volere, sapere ,potere,dovere  խոնարհում
Ժխտական նախադասություն( non+verbe)
Պարզ համառոտ և պարզ ընդարձակ նախադասությունների հարցական և ժխտական ձևերի կազմումը և կարճպատասխաններ տալը
Հրամայական նախադասությունների կազմումը և գործածումը
Հատուկ հարցերի կազմումը և գործածումը
C՞ e`,ci  sono +nomi  singolare  o  nomi plurale
Շաղկապներ
Թվական
Քանակական և դասական թվականներ (numeri ordinali  e cardinali)
Andare, prendere բայերի խոնարհում
1-ին խմբի  բայերի խոնարհում ՝mangiare- ուտել
2-րդ խմբի բայերի խոնարհում ՝ leggere-կարդալ

3-րդ խմբի բայերի խոնարհում ՝ partire- մեկնել
Դերանվանական բայերի խոնարհում

 

I nomi di paese,citta`

Ապառնի ժամանակաձև
Անցյալ կատարյալ
Ծրագրում ուսուցանումը կատարվում է գործածելով չորս հիմնական հմտությունները` տեսալսողական, խոսքային և գրավոր: Բոլոր այս հմտությունները նպաստում են ազատ հաղորդակցմանը:
Ուսումնական նյութի ավարտից հետո սովորոռները կարող են`
· հասկանալ և տալ տեղեկատվություն, երբ հարցնում են անունը, ազգանունը, տարիքը և հասցեն:
· նկարագրություն կատարել
· ներկայացնել ինքն իրեն, ընկերներին
· խոսել դպրոցի մասին,
· խոսել սիրելի զբաղմունքի մասին
· լրացնել պահանջները հարցաթերթիկի
· պատմություն պատմել` օգտվելով պատկերներից
· նկարագրել առօրյա կյանքը
· կարճ նկարագրել որևէ նախագիծ
· բացատրել իր ընտրության պատճառը
· գրել պարզ էլեկտրոնային նամակ կամ բացիկ լրացնել
· ինքնուրույն նախադասություններ կազմել
· Կարդալ և տեքստից հանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը։
· կազմել պարզ ընդարձակ նախադասություններ
· անել հրավերներ և պատասխանել
· Կարդալ և հասկանալ շնորհավորանքներ, հրավերներ
· նկարագրել տարվա եղանակները
· պատասխանել ընթերցված տեքստի բովանդակությանը վերաբերող ընդհանուր հարցերին
· երկխոսություն վարել ընտանիքի, առօրյայի, դպրոցական կյանքի գնումների, ապրելու վայրի մասին
· Կարդալ պարզ ոճով գրված կենցաղային հարցերի մասին նամակ։

Նախատեսվող նախագծեր և ճամփորդություններ

  • Թեմատիկ երկխոսություններ (երկարաժամկետ նախագիծ)
  • Թեմատիկ խաչբառերի կազմում (բանջարեղեն,մրգեր,հագուստ,գրենական պիտույք և այլն)
  • Իտալերեն լեզվով  խաղերի ստեղծում
  • Երգում ենք իտալերեն  երգեր
  • Իտալիայի տեսարժան վայրերը և  քաղաքները մեր աչքերով
  • Այլ նախագծեր
  • Ուսումնական ճամփորդություններ
  • Քաղաքային թամառումներ
  • Ֆիլմերի դիտում

Սովորողները մասնակցում են Կրթահամալիրի տոնացույցով որոշված միջոցառումներին և Իտալիայի դեսպանատան միջոցառումներին։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s