Рубрика: Без рубрики

Նախագիծ՝«Աշուն»բնության,եղանակային,տրամադրության խառնաշփոթ:

Հոկտեմբերի-20-24,  2—4 դասարան:

  • Նպատակ-երեխաները սովորեն  աշնան ամիսները,
  • աշնան ոտանավորներ
  • աշնան գույներ
  • սովորում են աշնան հագուստները հայերենով ասել
  • զարգացնել բառերի քանակը
  • զարգանում էհիշողությունը
  • զարգանում է երևակայությունը
  • նոր երգեր ենսովորում
  • ծեսերին են ծանոթանում
  • ծառերի տեսակներ ենք սովորում
  • աշնան բույսերին ծանոթանում
  • ինչպես են դրանք խնամում և վերատնկում
  • թռչուններին խնամում(կերակրում)

Նախապատրաստում

  •  նախապատրաստել տերևներ գունավոր թղթերերից ,
  •   հավաքել տերևներ և դրանք փակցնելով ստվարաթղթին ստանալ պատկերներ,
  • դերային արտասանություն,
  • ոտանավորների բաժանում:
  • այգում,բակում տեսնել ,որ բույսերը կարիք ունեն խնամքի,վերատնկման:
  • ծիտիկներին բույնի պատրաստում:
  • թթու դրուկ անել:

 

Համագործակցություն-Երգի,մայրենի,մաթեմաթիկայի,տեխնոլոգիա,բնագիտության առարկների հետ:

Ընթացքը՝

  • Աշնան հետ ասոցացվող բառեր,մրգեր,բանջարեղեն,գույներ,հագուստ,կենդանիների ,թռչունների կենսակերպ ենք սովորում,թե ինչպես են պատրաստվում աշնանը:
  •  Աշնանային սիրելի ուտելիքների պատրաստում:
  •    Երգ ու պար(ծիսկան խաղեր)
  • Աշնան վոտանավոր:
  • Բնագիտական փորձ(գույնային  խաղ՝կաթով հեղուկով,սննդային ներկով):
  • Տեխնոլոգիա-նկարել մեր  աչքերով աշունը,(բակում),ներկերը խառնելով,ստանալ  աշնան երանգներ,քարերը ներկելով,ստվարաթղթին  փակցնել հավաքաց տերևներ և կոլաժ ստեղծել,
  • Բակի  մի անկյունում ստանալ աշնան տեսարան:
  • Մայրենի-բառախաղ(հոմանիշ-հականիշ):
  • Մաթեմատիկա- զարգացնել  հիշողությունը,թվերի հաջորդականությանը (առաջ- հետ հաշվելով) ամրապնդելու համար:
  • Հիշողության բառախաղ:
  • Այցելել կենսաբանական այգի,աշունը էլ ավելի պատկերավոր տեսնելու,գույները:

 

Ամփոփում՝-Արդյունքում երեխաները սովորում են թիմով աշխատել,մեկը մյուսին կարողանալ լսել,նրանց մոտ զարգանում է երևակայությունը,աշնան ամիսների հստակ հիշելը,հիշողությունը,եղանակների իմացում,խոսքը,հարստանում է երեխաներկի բառապաշարը,երևակայության սահմաները և ոտանավորներ սովորելը և համախմբված լինելը:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s