Рубрика: Без рубрики

Յուրաքանչյուր տողում լրացրեք բաց թողած բառը(ում մասին է) եւ հիմնավորեք բառի ընտրությունը:

………………….ը հնարագետ, սրամիտ երեխաներ են, որոնք ցանկացած անսպասելի պայմաններում կարող են իրենց ընդունակությունները գործադրել եւ մեծերի մոտ իրավիճակների ու հարաբերությունների վերագնահատման անհրաժեշտության զգացում առաջացնել… ……………………ը կենսուրախ երեխաներ են` նրանք օգնում են մյուսներին արագաշարժ, կայտառ լինել, պաշտպանվել կարողանալ…

…………………….ը ինքնազարգացման, ինքնաշարժման ուժեղ միտումներով օժտված երեխաներ են, նրանք լրացնում են իրենց անհատական ընդունակությունների զարգացման գործում մանկավարժի թույլ տված վրիպումները: ..

……………………ը զավեշտասեր երեխաներ են, ամենալուրջ բանում անգամ ծիծաղելին են տեսնում, կարողանում են խստորեն նախատել թափթփվածներին, փնթիներին նրանց համար անսովոր իրադրություններում եւ սիրում են ծաղրել նրանց: Նրանք լավ տրամադրություն եւ ծիծաղ են պարգեւում ոչ միայն իրենց, այլեւ մյուսներին, ովքեր զգում են հումորը… .

……………………..ը մարդամոտ երեխաներ են, քանի որ իրենց յուրաքանչյուր չարաճճիությունը կատարում են նրանց հետ, ովքեր կարող են իրենց չարաճճիություններին մասնակցել… ..

…………………….ը իրականության ինքնուրույն ճանաչման եւ վերափոխման ձգտող գործուն երազողներ են…

……………………..ը մանկավարժի միտքն են, մանկավարժության օբյեկտը: ……………………….ին կարելի է պատժել, սակայն հարկավոր է խրախուսել:

Բոլոր նախադասություններում լիմում է «չարաճճի» բառը:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s