«Ամենադժվար մասնագիտությունը»

 

                Իմ կարծիքը տվյալ հոդվածի մասին

Այս հոդվածը վերաբերում էներկայիս ուսուցիչներին,չնայած նրան ,որ այս գրվել է 1974թ.:Այստեղ շատ դիպուկ էր ամենինչ ասվում և նկարագրում ուսուցչին:Ես համակարծիքի եմ հեղինակի մտքերին,օրինակ,բերեմ մի քանի մտքեր,որ ուսուցիչը,ինքն է իր գործի դերը,այնքանով,որ նա ճանաչելով իր սովորողին,ինքը պետք էմշակի այնպիսի մոտեցումներ,որ հասանելի լինի բոլորին:Ճանաչելով նաև նրանց հոգեբանությանը,չէ որ շատերը բացասական ազդեցություն են ցուցոբերում իրենց սովորողների վրա և կորցնում սովորելու ցանկությունը:

Գնահատականը  շատ անկատար գործիք է: Եվ նրա բերած պատժի հանդեպ վախը,երբեմն սպանում է սովորելու ցանկությունը,վախկոտ ու զգուշավոր դարձնում,հանգեցնում ստախոսության:Հասկացությունների մեծ մասը(հոգևոր աճը,ստեղծագործական ուժերը) դպրոցական գնահատականներով հնարավոր չէ չափել:Եվ այս օրերում հանդիպող կաշառքով գնահատականին:

Ես համամիտ եմ այն մտքին,որ պետք չէ պատրաստի գիտելիքով լցնել սովորողին,այլ ինքը  պրպտի,հետաքրքրվի ու գտնի:Պետք է սովորեցնի«ինքնուրույն լինելու» հնարքին:

Միասնության բացակայությունը ,թե ՛ընտանիքում,թե ՛կոլեկտիվում կործանարար ազդեցություն ունի:Պակաս է ուսուցչական կոլեկտիվով տեղ գնալը,էքսկուրսյաները:Որից էլ բխում են միասնական աշխատանքնեարը:Դրական էմոցիաները և տրամադրվածությունը:Լավ կոլեկտիվի համար կարևոր է միասնական աշխատանքը:

Եվ ամենավերջում կասեի,որ ուսուցիչը միշտ պետք է լինի անկեղծ,բաց,պարզ ու շիտակ:Որին կսիրեն բոլորը և միշտ:

image

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s